Szczęśliwego Nowego 2016 Roku!

Po raz pierwszy postanowilam zrobić podsumowanie roku.
Zarówno blogowe, jak i moje osobiste.
Jaki był ten 2015?
Co się zmieniło na lepsze i na gorsze?

1) Młody poszedł do ” zerówki”. Duża zmiana jak na małolata. Jest w szkole dla chłopców i trochę sie obawiałam o to jak sie zaaklimatyzuje, bo zawsze lubił sie bawić z dziewczynkami (z wzajemnością). Ale wszystko przebiegło bezproblemowo, Młody ma kolegów i świetnie sobie radzi. A od stycznia kolejny etap – Pierwsza Klasa!

2) Zmieniłam pracę. Na lepszą, lepiej płatną i mniej „problemową”. Przynajmniej z mojej perspektywy. Ale nowa praca to jednak nowa praca, dlatego mniej jestem na blogu.

3) Zaczęłam ćwiczyć. Nie jakoś super intensywnie, ale regularnie. Trampolina, rower, bieganie. Czuje sie lepiej i wygladam też lepiej 🙂

A teraz blogowo 🙂

W dalszym ciągu wpisem który najchętniej czytacie jest Życie w RPA – raj na ziemi czy istne piekło?. Na głowę bije on wszelkie inne, nawet ten pracy Praca w RPA: kto, co, gdzie i za ile – czyli w końcu trochę konkretów 😉, który zazwyczaj pojawia się jako drugi, czy nawet Ciemne barwy tęczy – o przestępczości w RPA, ten o przestępczości w RPA, który, mimo, że pisany dość dawno, bo w 2013 roku, wcale a wcale się nie zdezaktualizował.
Popularny jest także wpis „antropologiczny” Rozważania antropologiczne – czyli duże pupy Murzynek – co w sumie nie dziwi, bo tematy „okołopupne” zawsze i wszędzie cieszą sie popularnością 😉

I choć bardzo ale to bardzo lubię pisać o podróżach i pięknych zakątkach RPA, to wnioskuje, że sprawy życiowe i przyziemne są bliższe waszym sercom (i oczom…). Z podróżnych wpisów najczęściej czytacie o Cape Town, Durban oraz o nurkowaniu z rekinami 🙂

Jak do mnie trafiacie? Zazwyczaj przez wyszukiwarki, jakieś 75% (90% spośród nich to Google, ale jest też Ask, Yahoo i Bing) oraz przez Podróże Onet – z komentarzy do artykułów (jakieś 5%). Kolejne 3-4% to głównie Facebook, a dalej to już trochę drobnicy, głownie blogi i grupy blogowe oraz trochę linków z Wykop. Czytacie mnie głównie z Polski, ale jest też trochę ruchu z Wielkiej Brytanii, Niemiec, RPA oraz USA. Inne państwa już w mniejszości. Ciekawa jestem jak statystyki wyglądają u innych – poproszę o komentarz 😉

Co dalej? Przyznam szczerze, że w nawale pracy kiepsko mi idzie z pisaniem postów. Poza tym – wiele aspektów życia w RPA już opisałam, a orócz kursu randa niewiele się tu zmienia. Kurs randa też zmienia się zazwyczaj w jedną tylko stronę… Nie chcę powielać wpisów ani wymyślać ich na nowo, będę pisała więc mniej, ale mam nadzieję, że konkretnie i dobrze 😉

Póki co – życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku w pięciu z jedenastu oficjalnych języków RPA!

IMG_0411

A na sam już koniec, film Klubu Polek na Obczyźnie – bardzo fajny, zapraszam!

One thought on “Szczęśliwego Nowego 2016 Roku!

Co o tym myślisz?

